Звернення громадян

Шановні громадяни!

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року, якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте: надіслати листа у письмовій формі на адресу вул. Дегтярівська, 31, м. Київ, 03057, або залишити лист у скриньці для листування за адресою м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2, 1-й поверх, або надіслати електронне звернення на електронну адресу [email protected]

Просимо звернути увагу, що у зверненні, відповідно до законодавства, має бути:   

  1. Прізвище, ім'я та по батькові.
  2. Місце проживання у Києві.
  3. Викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
  4. В електронному зверненні (дивитись праворуч) має бути зазначена електронна адреса, на яку заявнику може бути надіслана відповідь від КП "Київблагоустрій", відомості про інші засоби зв’язку з ним.  Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Номер телефону для довідок щодо реєстраційного номеру та виконавця у КП "Київблагоустрій": +38 (044) 350 46 85 щодня з 9:00  до 12:00.
  5. Письмове звернення до КП "Київблагоустрій" за адресою вул. Дегтярівська 31 корп. 2, м. Київ, 03057, має бути підписано заявником з оригінальним підписом із зазначенням дати.

У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.

Дякуємо за розуміння.

Шановні громадяни!

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року, якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте: надіслати листа у письмовій формі на адресу вул. Дегтярівська, 31, м. Київ, 03057, або залишити лист у скриньці для листування за адресою м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2, 1-й поверх, або надіслати електронне звернення на електронну адресу [email protected]

Просимо звернути увагу, що у зверненні, відповідно до законодавства, має бути:   

  1. Прізвище, ім'я та по батькові.
  2. Місце проживання у Києві.
  3. Викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
  4. В електронному зверненні (дивитись праворуч) має бути зазначена електронна адреса, на яку заявнику може бути надіслана відповідь від КП "Київблагоустрій", відомості про інші засоби зв’язку з ним.  Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Номер телефону для довідок щодо реєстраційного номеру та виконавця у КП "Київблагоустрій": +38 (044) 350 46 85 щодня з 9:00  до 12:00.
  5. Письмове звернення до КП "Київблагоустрій" за адресою вул. Дегтярівська 31 корп. 2, м. Київ, 03057, має бути підписано заявником з оригінальним підписом із зазначенням дати.

У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.

Дякуємо за розуміння.